Fakulti Teknologi Dan Sains Maklumat

Fakulti Teknologi Dan Sains Maklumat

Hadis-Hadis Terpilih

PHOTOGRAPHY

WEDDING PHOTOGRAPHY
EVENTS PHOTOGRAPHY
FAMILY PHOTOGRPAHY
POTRAITS PHOTOGRAPHY
NATURES PHOTOGRAPHY


MOHD NAZMIE
019-9319889
ir_nazmie@yahoo.com

Please visit : http://cikgumiestudio.blogspot.com

How Do You Find My Blog ?

Thursday, September 18, 2008

Engkau Dan Aku

Kadang-kadang engkau suka tengok orang bergaduh bersoal jawab siapa Aku. Engkau asyik melihat pesona hidup yang Aku berikan kepada engkau sekadar hiasan dan mainan hidup. Engkau kadang kala berasa Engkau lah segalanya akan tetapi Aku adalah hakikat segalanya. Engkau lagi hebat bidang agama,tapi Aku lagi hebat. Engkau rasa Engkau miliki harta dan kekayaan,tapi Aku lagi kaya. Engkau kata Engkau sihat,tapi Aku yang bagi Engkau sihat.

Engkau makan,tapi Aku yang makan. Engkau minum,tapi Aku yang meminum. Engkau hebat bersandang pangkat,tapi Aku lagi tinggi pangkat.

Asyik Aku sahaja yang menang,mana boleh.Engkau pun nak jugak kan.


Wahai Engkau, dah Lagu Tu, Nak Lagu Mana Lagi..

No comments: